Samen met onze partners organiseert het IMCC in 2020 de College Tour, een reeks middagseminars waarin experts een specifiek onderwerp behandelen. Tijdens deze sessie staat het verzendproces van online orders en de optimale klantervaring centraal. De sessie is kleinschalig van opzet en er is volop ruimte voor vragen en interactie. De College Tour is exclusief voor supply chain professionals.
Hoe realiseer je een optimale delivery experience voor je klant?
Transsmart helpt bedrijven in de hele keten van check out tot en met communicatie met je klant gedurende de last mile. Door middel van onze Unifaun Delivery Checkout kun je realtime de logistieke keuzes in je checkout met A/B testen meten en bijsturen waar nodig. Doordat we de locatiesselectoren van de vervoerders offline beschikbaar maken kunnen we hogere betrouwbaarheid en snelheid realiseren. Door SmartPackage toe te voegen kunnen we realtime de artikelen uit jouw winkelmandje linken aan de meest optimale verzendverpakking(en). Hierdoor kunnen we leveropties, kosten en aflevertijden beschikbaar maken met SmartRates.
En binnenkort kunnen we gecertificeerde CO2 berekeningen op basis van het Bewust Bezorgd!-model van Thuiswinkel.org koppelen. Ook gaan we meer vertellen over onze MyParcels App waarmee je gedurende de LastMile rechtstreeks in contact kunt staan met de eindontvanger van je zending.
Dus wil je echt een optimale, realtime, Delivery Experience voor je klant, kom naar deze College Tour van Cloudsuite en Transsmart.
.