Met de lancering van een online kennisportal gaat vakvereniging IMCC een nieuwe fase in. Supply Chain-professionals bij voorraadhoudende kunnen op de website kennis halen en delen met vakgenoten. Experts geven tips & tricks en in de agenda staan alle kennisevenementen die worden georganiseerd.
“Na vijftien jaar IMCC was het tijd voor vernieuwing”, vertelt Harm Beerens, die vorig jaar is aangetreden als content & community manager bij het IMCC. “Er zit heel veel ervaring in de community en er zit veel kennis in de hoofden van onze leden en experts. Via de website gaan we die ontsluiten zodat leden hier altijd en overal toegang toe hebben.”
Als lid van het IMCC krijgen professionals toegang tot de website, ontvangen ze de nieuwsbrief, mogen ze de IMCC-evenementen bezoeken, zoals de jaarlijkse Nationale Voorraaddag, en worden ze lid van de besloten discussiegroep op LinkedIn. Ze kunnen hiermee nog beter profiteren van alle kennis en creativiteit die aanwezig is bij de aangesloten vakgenoten en experts.
Het lidmaatschap van het nieuwe IMCC is gratis voor professionals bij voorraadhoudende bedrijven en kost €495 per jaar voor mensen buiten deze primaire doelgroep. Om lid te worden kunnen mensen zich aanmelden via de website. Ze ontvangen dan automatisch ook de nieuwsbrief.
De nieuwe website wordt officieel gelanceerd tijdens het Skûtsjesilen, op 9 september op het Sneekermeer. Deze zeilwedstrijd is een jaarlijks relatie-evenement dat het IMCC organiseert.

Ruud Teunter, hoogleraar operations management, Rijksuniversiteit Groningen:
“Het IMCC slaat een brug tussen de theorie en de praktijk van voorraadbeheersing”

Mark Anneveld, supply chain director, Nedac Sorbo:
“Het delen van kennis en ervaringen via het IMCC, helpt Sorbo nog beter te worden!”
Rutger Schepers, manager demand & supply e-commerce, Blokker:
“Het IMCC is voor mij een waardevolle kennispartner, een netwerk vol passionele vakgenoten.”
Login om te reageren op dit artikel