We hebben er op de Nationale Voorraaddag al uitgebreid over gesproken, 70% van het servicelevel aan jouw klanten wordt bepaald door je leveranciers. Maar de vraag is, hoe ziet dat er intern in jouw organisatie uit? Je kunt de problemen wel uittekenen toch?
De top 10:
- Geen voorraad
- Geen orderbevestiging / daardoor slechte info aan klanten
- Onjuiste facturen
- Trage of onbetrouwbare leveringen
- Hoge voorraad
- Slechte of onvolledige leveringen
- Onduidelijkheid bij goederenontvangst
- Discussies tussen inkoop en logistiek
- Slechte commerciële deals
- Ontevreden collega’s
Nou heeft onze getalenteerde huisillustrator dat uittekenen voor zijn rekening genomen!
Herkenbaar toch? Heb jij jezelf of enkele collega’s al gespot? Zou jij nou kans willen maken op zo’n fraaie poster van maar liefst 1 meter breed? Deel dan in onderstaand formulier met ons waarom jullie er graag eentje zouden willen ontvangen.