Tijdens de beurs ICT & Logistiek op 28, 29 en 30 november stond het IMCC samen met acht partners op één grote netwerkstand in hal 3. Honderden bezoekers kwamen langs voor een kop koffie, een goed gesprek of bezochten één van de vele kennissessies. Een terugblik met foto’s en video.
Samen werken aan rendementsverbetering. Dat was het thema waarmee het IMCC samen met acht van zijn partners drie dagen lang een centrale positie innam op de beurs ICT & Logistiek. Al vanaf de start op dinsdagochtend was het een komen en gaan van beursbezoekers die een kop koffie kwamen drinken en al snel in gesprek raakten met vakgenoten.
Kennissessies
In de beurstheaters aan de randen van de beursvloer werden de hele dag door presentaties gegeven over allerlei onderwerpen. Ook de experts van het IMCC deden hier volop aan mee. De sessies die ze gaven over e-fulfilment, magazijninrichting en voorraadbeheer zaten keer op keer vrijwel helemaal vol. In totaal trok ICT & Logistiek 7.358 bezoekers waarvan bijna de helft een kennissessie bezocht.
Samenwerking
Eén van de hoogtepunten van de beurs was de gezamenlijke presentatie van de IMCC-partners Sana en Transsmart. Ze kondigden een strategische samenwerking aan waarmee ze een integrale oplossing voor e-commerce en verzenden gaan bieden. De samenwerking werd bezegeld door een officieel handdruk-moment op het IMCC Plaza waar ook de vakpers bij aanwezig was.
College Tour
Iedereen die tijdens de beurs het IMCC Plaza bezocht ontving het speciale beursmagazine. Hierin geven de experts van het IMCC tips en adviezen over hun vakgebied en staat de agenda voor de IMCC College Tour. Dit is een reeks middagseminars die het IMCC in de eerste maanden van 2018 organiseert en is gericht op bezoekers die naar aanleiding van de beurs verder de diepte in willen.
Klik hier voor een overzicht van de College Tour.
Login om te reageren op dit artikel