Ronald van Hekezen, directeur supply chain & operations bij Greetz vertelt tijdens de Nationale Voorraaddag op 7 juni over zijn reis naar een optimale voorraad en ketensamenwerking. In deze video geeft hij alvast een voorproefje.
Greetz is een Nederlandse online retailer in gepersonaliseerde geschenken. Zowel aan consumenten (B2C) als aan bedrijven (B2B) biedt Greetz een breed scala aan producten zoals wenskaarten, wijn en ballonnen, maar ook artikelen met beperkte houdbaarheid zoals verse bloemen, luxe bonbons en fruitmanden.
Voorraadbeschikbaarheid
Het bedrijf is bezig met een verbeterproject voor het verbeteren van de voorraadbeschikbaarheid en het efficiënter maken van het bestelproces. “Het reduceren van de voorraad is voor ons eigenlijk secundair”, vertelt Van Hekezen. “We moeten zorgen dat we de juiste spullen in de juiste hoeveelheden op voorraad krijgen. Nu moeten we nog te vaak noodgrepen uithalen, zoals spoedbestellingen bij leveranciers, om aan de vraag te kunnen voldoen.”
Nationale Voorraaddag
Tijdens de Nationale Voorraaddag zal Van Hekezen een keynote-presentatie geven over voorraadbeheer en zijn reis naar ketensamenwerking. De Nationale Voorraaddag vindt plaats op donderdag 7 juni en is bedoeld voor supply chain professionals bij voorraadhoudende bedrijven.
Login om te reageren op dit artikel